نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت همکاران سیستم

بهترین نرم افزار صندوق فروشگاهی را انتخاب کنید تا ساده و سریع به مدیریت و حسابداری فروشگاه بپردازید. با دشت 

به راحتی فاکتورهای فروش را ثبت کنید، موجودی انبار را کنترل کنید و با گزارش‌های کاربردی، سودآوری داشته باشید. 

اگر به دنبال نرم افزار حسابداری فروشگاهی ساده برای مغازه یا فروشگاه هستید، دشت پاسخگوی نیازهای شما است.

ویژگی‌های نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت

محیط کاربری ساده و سریع | بدون نیاز به دانش حسابداری

  • قابلیت جست‌وجو بر اساس نام کالا، کد محصول و بارکد

  • گزارش سریع موجودی کالا، آخرین قیمت خرید و فروش و سود فاکتور

  • تعیین تاریخ و نوع تسویه برای هر فاکتور (نقد، کارتخوان و چک)

  • اتصال به انواع کارتخوان، بارکدخوان، فیش‌پرینتر و ترازوهای دیجیتال

  • امکان چاپ کردن گزارش‌ها

  • خرید و فروش به صورت قسطی و مدت‌دار

  • تعریف و محاسبه پورسانت برای فروشندگان

<گزارش های متنوع و کاربردی | از موجودی انبار تا فروش کالاها

  • گزارش از کالاهای پرسود و کم‌سود

  • گزارش مانده طرف‌حساب هم‌زمان با ثبت فاکتور جدید

  • گزارش سود فروش و حاشیه‌ی سود هر کالا

  • گزارش عملکرد روزانه (میزان فروش ریالی و دریافت و پرداخت)

  • گزارش موجودی کالا در لحظه

  • گزارش ارسال و دریافت کالای امانی

  • گزارش مرور طرف‌حساب

  • گزارش مرور دریافت و پرداخت

چرا دشت بهترین نرم افزار صندوق فروشگاهی برای شما است؟

صدور سریع فاکتور فروش
گزارش‌های دقیق فروش و انبار
پشتیبانی کامل از صفحات لمسی
سازگار با انواع بارکدخوان، کارتخوان و ترازو

گروه بندی امکانات                                                                                                                                                                                               پایه                   استاندارد                       پیشرفته

اطلاعات پایه
جدول ویژگی‌ها
گروه‌بندی امکانات پایه استاندارد پیشرفته
تعریف و گروه‌بندی نامحدود کالا و خدمت و طرف حساب
تعریف واحدهای سنجش مختلف مانند عدد، بسته و...
تولید و چاپ بارکد
تعریف اعتبار و گروه‌بندی طرف حساب
سریال کالا
تعریف خودکار کالاها بر اساس ویژگی‌های کالا (رنگ، سایز، نام نویسنده و...)
جدول ویژگی‌ها
گروه‌بندی امکانات پایه استاندارد پیشرفته
صدور سریع انواع فاکتور و تسویه آن ها به شیوه های نقدی و غیر نقدی
تعلیق فاکتور فروش در صف‌های خرید مشتریان
جستجوی سریع کالا و خدمت بر اساس نام، بارکد و کد
تعریف انواع تخفیف پلکانی و شرطی به ازای حجم خرید کالا و مشتری
تعریف تخفیف بر اساس مشتری ، گروه مشتریان و تاریخچه خرید مشتریان
جدول ویژگی‌ها
گروه‌بندی امکانات پایه استاندارد پیشرفته
ثبت عملیات بانکی مرتبط با چک (واگذاری، وصول، نقد کردن و…)
ثبت چک‌های دریافتی و پرداختی
ورود و خروج دارایی
چاپ چک
تعریف و ثبت صورت هزینه های مختلف مانند اجاره، برق و…

امکانات تکمیلی نرم افزار دشت

ارتباط با سامانه مودیان دشت
سیستم حسابداری پیشرفته
ارسال و دریافت پیامک
وب سرویس فروشگاه اینترنتی

نمایندگان فروش دشت

در هر کجای هرمزگان کیش یا قشم که باشید، شرکت رایانه پردازش شبکه اوژن نماینده رسمی فروش دشت برای دموی رایگان نرم افزار به شما نزدیک هستند. در جلسه دمو علاوه بر آشنایی با امکانات کامل و محیط کاربری دشت، از مشاوره متخصصین با توجه به شرایط کاری و نیازهای فروشگاه خود بهره‌مند شوید.

خدمات پس از فروش دشت همکاران سیستم پس از فعالسازی نرم‌افزار به مدت یکسال رایگان است. پس از پایان دوره یکساله باید پشتیبانی را تمدید کنید.

  •  پشتیبانی تلفنی، شنبه تا پنجشنبه 8 تا 17

  • چت آنلاین، شنبه تا چهارشنبه، 8 تا 17

  • به‌روزرسانی رایگان نرم‌افزار

  • دانلود فاکتورها و گزارش‌های تکمیلی سیستم

امکان ارتقای پشتیبانی برای ساعات 17 تا 22 روزهای غیر تعطیل و پشتیبانی در روزهای تعطیل وجود دارد.

نرم افزار فروشگاهی یا نرم افزار صندوق فروشگاهی چیست؟

نرم‌افزار صندوق فروشگاهی یک برنامه برای مدیریت حسابداری و اجرای عملیات فروش و انبار است که بر روی صندوق فروشگاهی کانتر مغازه‌ها و صندوقداران نصب می‌شود. فروشگاه‌های اصناف مختلف از جمله سوپرمارکت، پوشاک، آرایشی و بهداشتی، لوازم یدکی، لوازم خانگی و… به برنامه حسابداری فروشگاهی نیاز دارند تا بتوانند حسابداری فروش را پیش ببرند، گزارش‌های کاربردی بگیرند و فاکتورهای فروش را به سامانه مودیان ارسال کنند. از قابلیت‌های ضروری نرم افزار حسابداری فروشگاهی:

  • مدیریت دریافت و پرداخت

  • گزارش‌های کاربردی 

  • مدیریت انبار موجودی

  • مدیریت درآمد و هزینه

  • اتصال به سیستم‌های دیگر

مزایای خرید نرم افزار صندوق فروشگاهی

با نرم‌افزار صندوق فروشگاهی می‌توان مشتریان و فروش را مدیریت کرد و گزارش‌های کاربردی وضعیت سود و زیان، موجودی انبار و طرف‌حساب گرفت. اما این‌ها تنها بخشی از مزایای یک نرم‌افزار صندوق فروشگاهی یا حسابداری فروشگاهی خوب هستند. از دیگر مزیت‌های نرم افزار صندوق فروشگاهی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساده شدن فرایند پیچیده حسابداری فروشگاه

  • کاهش سطح خطا در محاسبه‌های مالی

  • دسترسی لحظه‌ای به گزارش‌ها و اطلاعات

  • اتصال به دستگاه‌های پوز بانکی 

  • صرفه‌جویی در زمان صندوق‌دار و افزایش سرعت فروش

خرید نرم افزار حسابداری فروشگاهی

نرم افزار حسابداری دشت را در سه سطح پایه، استاندارد و ویژه می‌توانید تهیه کنید. اگر به دنبال خرید نرم‌افزار فروشگاهی برای مدیریت خرید و فروش، انبارداری، پرداخت حقوق و دستمزد، گزارش‌ وضعیت فروش و مرور طرف‌حساب هستید، دشت گزینه مناسب برای شما است.
برای اینکه در سطح بودجه خود بتوانید به نرم‌افزار صندوق فروشگاهی مناسب دسترسی داشته باشید، دشت را در سه سطح مختلف پایه، استاندارد و ویژه برای پوشش نیازهای مختلف تعریف کرده‌ایم.